Training gaat wel door. Paul, 28 Maart om 17.27 Aanmelden voor training

Bowlingmiddag 2022

KOM GEZELLIG BOWLEN MET HET HELE GEZIN!

Jaarlijks organiseren wij een bowlingmiddag voor onze leden en hun ouder(s) en broertjes/zusjes. Een gezellig samenzijn waar we kennis kunnen maken met onze nieuwe leden en bij kunnen kletsen met iedereen die we al een tijd niet gezien en/of gesproken hebben. Zeker nu we door corona en de afwezigheid van onze eigen crossbaan elkaar weinig zien is het een leuk uitje waar jong en oud naar uitkijkt.

Wanneer: zaterdag 5 maart 2022
Hoelaat: van 14.45 uur tot ca 18.00 uur
Waar: Kartplaza in Nijverdal

We gaan bowlen van 15:00 tot 17:00 uur, daarna eten we een patatje met een snack.
Ook wordt dan de Rieks Dubbink doorzettersbokaal en de Willem Baan bokaal uitgereikt.

De kosten voor deze middag zijn € 7,50 per persoon (incl. bowlen, patat + snack en 1 consumptiemunt). Graag contant betalen bij aanvang van de bowlingmiddag.
Er kunnen voor € 2,50 per stuk (contant) extra consumptiemunten bijgekocht worden bij het bestuur.

Graag zo snel mogelijk opgeven, maar uiterlijk woensdag 16 februari 2022 via deze link https://forms.gle/zvJ1YHzSNHpCKssJ6
**** Let op, bij afmelding moeten we wel de kosten in rekening brengen ****

Vul alle namen & leeftijden in van degene die komen, dan kunnen we vast een indeling voor het bowlen maken. Is er iemand van jullie gezin die niet wil of kan bowlen, geeft dit dan svp aan, dan delen we hem/haar niet in bij de bowling groepen.

Vanuit Kartplaza zijn er wel corona regels waar we ons aan moeten houden. Zo moet iedereen van 13 jaar en ouder bij binnenkomst zijn/haar QR code laten scannen.

We maken er een gezellige middag van!

Bestuur FCV De Lochsprinters