Menu openen

Training gaat wel door. Paul, 30 April om 17.33 Aanmelden voor training

Voortgang Crossbaan

Voortgang nieuwe crossbaan.
We zijn al een heel aantal weken bezig met de voorbereidende werkzaamheden voor de bouw van de nieuwe baan.
Er is in de afgelopen tijd enorm veel veranderd en er is geen spoortje meer van de oude baan te zien. In de bijgaande link https://photos.app.goo.gl/SJCae4H7Nk4j3BgW6 vind je een kleine greep uit de vele foto’s die we de afgelopen tijd gemaakt hebben. Wat een verschil!! En wat een werk is er verricht.
Een klein aantal vrijwilligers zul je in deze link tegenkomen op de foto’s, maar een heel aantal vrijwilligers ook nog niet, deze waren wel degelijk aanwezig, maar dan werd het foto album zo ontzettend groot, dat bewaren we voor een later moment.
Veel kijk plezier en het is zeker de moeite waard om af een toe gewoon eens naar de baan toe te lopen, fietsen of rijden. Je zult zien dat er met de week verandering is.
Met sportieve groet,
Bestuur FCV De Lochsprinters

Deze bedrijven dragen onze club een warm hart toe

Volledig sponsoroverzicht